2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید روغن خراطین تهران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 12
بازديد ديروز : 4
كل بازديدها : 10980

دیگر امکانات

روغن خراطین معجزه‌گر فروشگاه شاه جهان (حجم دهنده طبیعی)

تصویر : http://rozup.ir/view/1483265/1.jpg

جهت سفارش روغن خراطین با شمار های ذیل شده تماس حاصل فرمایید ارسال به تمام نقاط کشور ۰۲۱۶۵۱۱۴۴۶۹ - ۰۹۱۲۰۵۸۰۶۳۸


افزایش حجم ویژه آقایان، حجم دهنده و سفت کننده سینه ، چاق کننده صورت ، حجم دهنده لب ها ، گونه‌ها و ...

روغن خراطین یک روغن حجم دهنده موضعی می‌باشد. کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است.

در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌گردید که امروزه اثرات شگفت‌انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس‌ها و جراحی‌ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است، شده است.

این روغن مخصوص آقایان و خانم‌ها میباشد و با ماساژ آن روی موضع با افزایش خون رسانی، عضلات موضع مورد نظر با جذب این روغن، تغذیه شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن افزایش می‌یابد.

کار روغن خراطین تغذیه عضلات از راه پوست میباشد. حال این عضله میتواند در هر موضع از بدن و یا صورت چه آقایان و چه خانمها باشد. و حتی در خانمها برای افزایش حجم و سفت کردن سینه نیز، کاریی بسیار خوبی دارد.

این روغن مرغوب ترین نوع موجود، می‌باشد که از غلظت و اثر بخشی بالایی برخوردار است و سالهاست مصرف آن مورد رضایت درخواست کنندگان میباشد.

خواص دیگر این محصول:

ـ بزرگ کننده و افزایش حجم موضعی ، ویژه آقایان

حجم دهنده

ـ چاق کننده صورت های استخوانی

ـ حجم دهنده گونه ها و لب ها

ـ حجم دهنده و سفت کننده سینه‌ها و ...


ـ استعمال آن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص


ـ رفع خط اخم و خط پیشانی و ....

ـ رفع چین و چروک و شاداب کننده پوست

ـ ضد لک و محافظت کننده پوست صورت

طریقه مصرف:

روزی یک مرتبه موضع مورد نظر را به مدت 3 دقیقه ماساژ داده و سپس با روغن خراطین آغشته نموده و مجدداً 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن خوب جذب پوست شود. (در صورت امکان بهتر است روزی 2 مرتبه این عمل انجام گیرد. یکبار صبح و یکبار شب 2 ساعت قبل از خواب)

با توجه به رضایت اکثریت مصرف کنندگان از تأثیر فوق‌العاده این محصول،

عملکرد روغن خراطین کاملا تضمین میگردد.

نکته مهم :

لطفا قبل از استفاده بطری حاوی روغن را خوب تکان دهید.

برای افرادی که در نظر دارند روغن خراطین رو برای صورت استفاده بفرمایند، پیشنهاد میشود بعلت اینکه صورت در معرض گرد و غبار و آلودگیها قرار دارد و این موارد موجب بسته شدن منافذ پوست و مانع جذب روغن میگردد، حتما قبل از استقاده کردن از روغن صورت را کامل با صابونی به نام صابون سفید آب مغز بادام شستشو دهید.



خرید پستی

جهت سفارش روغن خراطین با شمار های ذیل شده تماس حاصل فرمایید ارسال به تمام نقاط کشور ۰۲۱۶۵۱۱۴۴۶۹ - ۰۹۱۲۰۵۸۰۶۳۸


نکات بسیار مهم در مورد روغن خراطین جهت اطلاع مصرف کنندگان گرامی :

در حال حاضر سایتها و فروشندگان متعددی چه در اینترنت و چه در عطاری‌ها، روغنهای مختلفی را تحت اسمها و برندهای ساختگی مختلف و بعضاً با قیمتهای مجازی و گران (برای بزرگنمایی ) و یا خیلی ارزان (برای جلب مشتری) به مصرف کنندگان ارائه میدهند. و همگی از مرغوبیت کالای خود تعریف نموده و محصولات دیگران را نامرغوب و تقلبی عنوان میکنند و این نیز یکی از روشهای فریب و سود طلبی آنها است که متأسفانه در این میان درخواست‌کنندگانی که در جستجوی یک روغن خراطین اصل و با قیمت واقعی هستند، در دام تبلیغات غلط افتاده و محصولی نامرغوب را تهیه میکنند و یا سردرگم و نا امید و مردد میشوند و نمیدانند که بالاخره؛

این روغن خراطین واقعی کجاست؟

بنابراین جهت راهنمایی شما توصیه میشود جهت اطمینان از محصولی که میخواهید خریداری نمائید به نکات و نشانه‌های ذیل حتماً توجه بفرمائید:


1ـ‌ روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بصورت کِرِم و جامد نیست و یک روغن مایع است و افرادی که تحت هر عنوانی روغن خراطین را با برندها و شعارهای مختلف بصورت کِرِم جامد عرضه میکنند، قابل اطمینان نیستند و توصیه میشود تهیه نفرمائید.


2ـ‌ روغن خراطین اصل به رنگ قهوه‌ای است و متأسفانه اکثر روغنهایی که در اینترنت و عطاری‌ها عرضه میشوند برای اینکه مصرف کننده رنگ روغن را نبیند آنرا در شیشه‌های تیره قرار میدهند. ( حتما روغن تهیه شده را در یک ظرف شفاف ریخته و به رنگ آن دقت کنید که حتماً تیره باشد) بهتر است روغنهایی که رنگ آنها قابل رویت نیست را اصلا تهیه نفرمائید.


روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بدون بو نیست و یک بوی گرم و خاصی دارد. هر چه این بو بیشتر باشد،‌نشان دهنده خالص‌تر بودن روغن است. از خرید روغنهایی که هیچ بویی ندارند خودداری نمائید.

4ـ‌ روغن خراطین اصل یک محصول کاملاً طبیعی است که با روال طبیعی بدن ایجاد حجم میکند. و این حجم‌دهی به سرعت و یکباره نیست و نیاز به زمان دارد. متأسفانه در روغنهای خراطین تقلبی بعلت اینکه اصل نیستند و کارایی ندارند، برای حجم دادن یا واژه بهتر پف موقت ایجاد کردن، در داخل روغنهایی که ارائه میدهند مواد شیمیایی می‌ریزند که متأسفانه بعلت پفی که بصورت مصنوعی و موقت ایجاد میکند، در آینده عوارض افتادگی پوست و ... در بر خواهد داشت.

در حالی که روغن خراطین اصل و طبیعی به هیچ عنوان هیچگونه عارضه‌ای ندارد و پوست شما را بشاش‌تر و شاداب‌تر از همیشه میکند.

روغن خراطین اصل بجز اثر حجم دهندگی، خواص دیگری نیز داراست .

مثالاٌ در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی دارد. روغنهایی که از این خواص برخوردار نیستند به هیچ عنوان خالص و اصل نمی‌باشند.

حال ما به تعریف و تمجید متداول از محصول خود نپرداخته و دیگر محصولات را تقلبی عنوان نمیداریم.

فقط نکات بالا که نشانه‌های ظاهری و مصرفی روغن خراطین اصل می‌باشد را در نظر گرفته و با روغن خراطین که تمامی نشانه‌های یک روغن اصل را داراست، قیاس نمائید و از خرید خود اطمینان حاصل نمائید.

امیدوارم نکات بالا شما را در یافتن یک روغن خراطین خوب و اصل و طبیعی یاری نماید.

تناسب اندام با روغن خراطین

حجم دهنده گونه سینه باسن خانم ها

افزایش الت تناسلی

با کارشناس ما در تماس باشید

جهت سفارش روغن خراطین با شمار های ذیل شده تماس حاصل فرمایید ارسال به تمام نقاط کشور ۰۲۱۶۵۱۱۴۴۶۹ - ۰۹۱۲۰۵۸۰۶۳۸


موفق و سلامت باشید

خدانگهدارتان

خری روغن خراطین

کلمات کلیدی:

- تاثیرات روغن خراطین - ترکیبات روغن خراطین - تهیه روغن خراطین - خاصیت روغن خراطین - خراطین چیست - خريد روغن خراطين - خرید خراطین - خرید روغن خراطین - خرید روغن گیاهی خراطین - خرید پستی روغن خراطین - خرید کرم خراطین - خواص خراطین - خواص روغن خراطين - خواص کرم خراطین - روش استفاده روغن خراطین - روش تهیه روغن خراطین - روش ساخت روغن خراطین - روغن خراطين چيست - روغن خراطین چیست - روغن کرم خراطین - طرز استفاده از روغن خراطین - طرز استفاده روغن خراطين - طرز تهیه خراطین - طرز تهیه روغن خراطین - طریقه استفاده از روغن خراطین -عوارض استفاده از روغن خراطين - عوارض جانبی خراطین - عوارض روغن خراطين
- عوارض كرم خراطين - فروش کرم خراطین - فوايد روغن خراطين - فواید روغن خراطین - فواید کرم خراطین - قیمت روغن خراتین - مرکز فروش روغن خراطین - مزایای روغن خراطین - مضرات روغن خراطین - موارد استفاده از روغن خراطین - موارد مصرف روغن خراطین - کرم خراطین -اثرات روغن خراطین

جهت سفارش روغن خراطین اصل با شمار های ذیل شده تماس حاصل فرمایید ارسال به تمام نقاط کشور ۰۲۱۶۵۱۱۴۴۶۹ - ۰۹۱۲۰۵۸۰۶۳۸

و #روغن_خراطین🔰

🍃🍋

🌸 🌸

روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. نوع مرغوب این کرم در هندوستان و استرالیا وجود دارد. و خشک شده آن اکثرا وارداتی است. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

روغن خراطین یک روغن حجم دهنده موضعی می‌باشد. کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است.

در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌گردید که امروزه اثرات شگفت‌انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس‌ها و جراحی‌ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است، شده است.

🍃🍋

🌸 🌸

این روغن برای آقایان و خانم ها میباشد و با ماساژ آن روی موضع با افزایش خون رسانی، عضلات موضع مورد نظر با جذب این روغن، تغذیه شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن افزایش می‌یابد.کار روغن خراطین تغذیه عضلات از راه پوست میباشد. حال این عضله میتواند در هر موضع از بدن و یا صورت چه آقایان و چه خانمها باشد. و حتی در خانمها برای افزایش حجم و سفت کردن سینه نیز، کارایی بسیار خوبی دارد. این روغن بر روی تمامی اندامهای بدن خانمها و آقایان تاثیرگذار است. اما بیشترین توصیه ها در طب برای افزایش سایز سینه ، باسن ، لب ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان ذکر شده است.

این روغن دارای روش ساخت پیچیده و زمانبری است که همین امر باعث شده قیمت آن کمی بالا باشد.

خراطين از دیدگاه سنتی :📝

كرمهاى سرخ است كه در زمين نمناك به هم رسد.در اوّل، گرم و تر و مغرّى و سه درهم او كه خشك كرده باشند با ربّ انگور، مدرّ بول و جوشانيده او در روغن كنجد جهت خناق و سرفه كهنه، به غايت آزموده و مسحوق او را با روغن بادام، بالخاصية جهت فتق امعاء و التيام آن مجرب دانسته‏اند و جهت عسر ولادت و رفع سنگ مثانه و گرده و با شراب مغير رنگ بدن يرقانى در همان ساعت و ضماد او جهت ورم حلق و لهاة و منع نزلات و طلاى تازه او به قدر سه شبانه روز جهت التيام عصب مقطوع، مجرب و به دستور، جهت جراحات اعضاء عصبانى، مؤثر و با غبار آسيا جهت استحكام مفصلى كه از جاى خود حركت كرده باشد و جهت ضربه و سقطه و تسكين اورام حارّه و با روغن دانه زردآلو جهت بواسير و طلاى مطبوخ او با روغن زيتون و ضماد كردن او با زفت و برگ كدو و جهت بزرگ كردن قضيب، به غايت مؤثر و مؤلف «تذكره» گويد كه: مطبوخ او با قضيب (آلت جنسی )حمار زنده، اكلًا و ضماداً در اين باب، بى‏شبهه مجرب است و قطور او با پيه مرغابى و روغن زيتون جهت درد گوش نافع است و چون با جعل و بنات طبخ نمايند، طلاى او جهت بواسير نافع است.

ضماد كردن خراطين با زفت و برگ كدو و جهت بزرگ كردن قضيب(آ.لت جنسی مردانه)، به غايت مؤثر است .

منبع (تحفه حکیم مومن)

در طب قدیم و عربی و چینی برای بزرگ کردن و حجم دادن به اندام های مختلف بدن از جمله اندامهای جنسی بدن (آ.ل.ت ، باسن و سینه) ، گونه ها ، لب و.. از روغن خراطین اصل استفاده شده است.

نحوه مصرف روغن خراطین اصل :

مصرف این روغن به صورت موضعی میباشد و مستمر باید باشد . روغن خراطین در افزایش قطر آلت مردانه بیشتر تاثیر داردتا طول آن .نحوه ی استفاده از این روغن 1 الی 3 بار در روز می باشد و مدت2 الی5 ماه باید از آن استفاده کرد. چون از راه پوست جذب میشه قبل مصرف حتماباید خوب اون عضو را مالش داد تا سرخ شود .

🍃🍋

🌸 🌸

روغن خراطین اصل بجز اثر حجم دهندگی، خواص دیگری نیز داراست .

مثالاٌ در صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی دارد. روغنهایی که از این خواص برخوردار نیستند به هیچ عنوان خالص و اصل نمی‌باشند.

🔵روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بصورت کِرِم و جامد نیست و یک روغن مایع است و افرادی که تحت هر عنوانی روغن خراطین را با برندها و شعارهای مختلف بصورت کِرِم جامد عرضه میکنند، قابل اطمینان نیستند و توصیه میشود تهیه نفرمائید.

روغن خراطین اصل به هیچ عنوان بدون بو نیست و یک بوی گرم و خاصی دارد. هر چه این بو بیشتر باشد،‌نشان دهنده خالص‌تر بودن روغن است. از خرید روغنهایی که هیچ بویی ندارند خودداری نمائید.



جهت سفارش روغن خراطین با شمار های ذیل شده تماس حاصل فرمایید ارسال به تمام نقاط کشور ۰۲۱۶۵۱۱۴۴۶۹ - ۰۹۱۲۰۵۸۰۶۳۸

روغن کرم سرخ خراطین(حجم دهنده طبیعی)-تلفن سفارش ارسال به تمام نقاط کشور ۰۲۱۶۵۱۱۴۴۶۹ - ۰۹۱۲۰۵۸۰۶۳۸ - مطلب اصلی : http://yon.ir/Uddw --- گروه پزشکی در تلگرام https://telegram.me/titerone1 ---خرید روغن خراطین-روغن خراطین اصل-خرید روغن خراطین تهران-حجم دهنده گیاهی-حجم دهنده طبیعی-خواص-اصل بودن-بهترین-روش-حجم-دهندگی-گونه-لب-باسن-الت تناسلی اقایان-طب سنتی-قیمت روغن خراطین-خراطین-عطاری تهران


برچسب ها: خرید روغن خراطین تهران , خرید , خراطین , روغن , اصل , تهران , مرغوب , چیست , چطور , روغن کرم سرخ خراطین(حجم دهنده طبیعی) - عطاری خراسانی , روغن کرم سرخ خراطین(حج ,